Subvencioniranje prevzema in odvoza odpadne salonitne kritine
Občinski svet je na svoji 21. redni seji dne 19. 4. 2017 sprejel sklep, da se občanom občine Duplek, ki so lastniki stanovanjskih objektov, pripadajočih nezahtevnih, enostavnih in kmetijskih objektov, do porabe v proračunu zagotovljenih sredstev, subvencionira prevzem odpadne salonitne kritine do 0,5 m3 v zbirnem centru v Spodnjem Dupleku ter odvoz in prevzem odpadne salonitne kritine nad 0,5 m3 na sedežu podjetja Čisto mesto Ptuj d.o.o..
V proračunu za leto 2017 je zagotovljenih 15.000 EUR sredstev, namenjenih subvencioniranju odvoza in prevzema salonitne kritine.
V sodelovanju z izvajalcem javne službe odvoza in ravnanja s komunalnimi odpadki Čisto mesto d.o.o., smo dorekli način, na katerega bi realizirali odvoz in prevzem teh nevarnih odpadkov iz gospodinjstev v naši občini.
Subvencija je namenjena vsem lastnikom stanovanjskih objektov, pripadajočih nezahtevnih, enostavnih in kmetijskih objektov z območja občine Duplek, ne pa tudi pravnim osebam in samostojnim podjetnikom.
V ta namen smo pripravili dva obrazca, ki sta na voljo v občinskem uradu in na spletni strani občine.
1. Vloga za subvencioniran prevzem manjše količine odpadne salonitne kritine, je namenjen primerom, ko gre za manjšo količino odpadne salonitne kritine, do 0,5 m3. V tem primeru mora oseba, ki razpolaga s temi odpadki, na občinskem uradu podati navedeno vlogo, kateri mora priložiti fotografijo salonitnih plošč na lokaciji. Po potrditvi vloge s strani občinskega urada, mora ta oseba plošče sama odpeljati v zbirni center, kjer jih prevzame pooblaščena oseba upravitelja centra Čisto mesto d.o.o.
2. Vloga za subvencioniran odvoz salonitne kritine, je namenjen vsem ostalim primerom, ko gre torej za večje količine odpadne salonitne kritine. V teh primerih mora občan ravno tako na občinski urad nasloviti izpolnjeno vlogo s fotografijo objekta, na katerem se nahaja salonitna kritina. Za uspešno uveljavljanje subvencije mora imeti občan potrjeno vlogo s strani občinskega urada še pred prekrivanjem strehe. Občinski urad potrjeno vlogo posreduje prevozniku oz. na Čisto mesto, d.o.o., ki nato izvrši odvoz in prevzem odpadne salonitne kritine.
V obeh primerih mora biti odpadek ustrezno pripravljen za transport in prevzem. Za to mora v obeh primerih poskrbeti občan sam. Navodila v zvezi z odstranjevanjem, shranjevanjem in pravilno pripravo kritine za transport, bo vsak občan prejel skupaj z vlogo.
Vlogo lahko vsak zainteresirani prejme v času uradnih ur v tajništvu občinskega urada ali na spletni strani občine.
Vloge bo občinski urad sprejemal do porabe sredstev.