Občinska uprava znova z rednim delovnim časom
Občinska uprava znova z rednim delovnim časom
22. 5. 2020
Dejan S.
Potem ko je občinska uprava Občine Duplek, zaradi razglasitve epidemije koronavirusa, od 16. marca poslovala v prilagojenem obsegu in brez osebnih stikov s strankami, s ponedeljkom, 25. maja, znova prehaja na normalno poslovanje.
Župan Občine Duplek je sprejel odločitev, da občinska uprava od ponedeljka, 25. maja, znova posluje v normalnem obsegu.
Omogočen bo tudi stik zaposlenih s strankami, a le po vnaprejšnjem naročilu oziroma dogovoru z zaposlenimi v občinski upravi. Stranke bomo sprejemali v sejni sobi ali večjih pisarnah, ob tem morajo stranke upoštevati varnostno razdaljo, razkužiti roke pred vstopom v zaprt prostor in nositi masko ali drugo zaščitno opremo.
Uradne ure za sprejem strank so sicer ob ponedeljkih med 8. in 14. uro, ob sredah med 8. in 12. ter 13. in 16. uro in v petek med 8. in 12. uro.
Občanke in občani lahko vloge, dokumentacijo, zahtevke in druga vprašanja še vedno pošljejo po elektronski ali navadni pošti. Prosimo vas, da se za obisk občinske uprave odločite le v nujnih primerih in če je le možno, zadeve rešujte preko:
- elektronske komunikacije: obcina.duplek@duplek.si
- telefonske komunikacije: (02) 684 09 11
- navadne pošte na naslov: Občina Duplek, Trg slovenske osamosvojitve 1, 2241 Spodnji Duplek
- elektronske oddaje vlog: https://www.duplek.si/evloge
- vloge lahko oddate tudi v nabiralnik, ki se nahaja na objektu, kjer je sedež občine.
Hvala za razumevanje.
Mitja Horvat, župan
Občina Duplek
Občina Duplek